Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

fredag 5 december 2014

Hur är det möjligt att bebisen ska vara kvar här nästan fyra månader till?


Det är en gåta. Hur stor kan en mage bli?

Det är det inte bara jag som undrar. Utan typ alla jag träffar. 

Igår, när vi var med min mans firma på hockey, var inget undantag. Tre rätters middag samtidigt som vi såg Färjestad slå Modo var riktigt roligt. 

Trevlig helg, kära du!

4 kommentarer:

  1. Åhhh, vilken mage!!!!
    Ha nu en riktigt skön helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! (Alltså om det där med en trevlig helg!) Kram Maja

      Radera
  2. Så kul att du visar upp din mage! jag har burit på tre barn men har aldrig haft någon stor mage. Grannarna visste knappt om den! Härligt rund och go, men du kanske börjar få ont i ryggen nu?
    Ha en riktigt fin adventshelg och var rädd om magen!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alla är ju olika! Tyvärr börjar det redan kännas tungt och speciellt när jag suttit ner en stund. Då stapplar jag fram som en tant en stund innan kroppen blir mjuk igen.
      Ha en fin helg du med, kram Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)