Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

fredag 30 augusti 2013

Nya tag med morgonmys

Ja, som jag trodde. Nya tag idag.

För vem kan bli på dåligt humör av dessa underbara morgonkillar?


Okej, möjligtvis lät det inte så igår kväll. Men det är ju det som är så härligt med barn. För även om det inte finns någon annan som jag kan bli så trött och arg på, så finns det inte heller någon annan som mitt hjärta kan smälta så mycket för. Som jag känner en sån stor kärlek till. 

En morgonkram. Eller den spontana pussen. Gränslös och fullständig kärlek. 

Morgonmys i soffan med Bolibompa, te och kaffe. (Visst, Fabian spillde ut sitt te över bordet för typ femtioelfte gången, men det är väl sånt man får räkna med.) Ledig fredag med besök från kära Lisa. Kommer bli en bra dag! 

Ja, humöret kan svänga snabbt tillsammans med barn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)