Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 29 augusti 2013

Att orka höra. Och orka tjata.

Jag har sagt det förr men jag säger det igen. Men vad faan.

Orka. Vara. Mamma. Ibland. 

Bus och bråk. Stora feta vaxproppar i öronen så att de inte hör ett jävla dugg, verkar det som. Jag önskar att jag också hade vaxproppar. Så att jag slapp höra deras gnäll och mitt eget tjat. 

Har själv nattat två härjiga barn tre kvällar i rad. Några djupa andetag. Och några väldigt stora klunkar av rödvinet. Imorgon tar jag nya tag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)