Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 26 augusti 2013

Antons första kärlek

Idag sprudlade Anton av glädje när han skulle berätta vad de gjort på dagis. Den tjej som han tydligen är kär i började igen efter sitt sommarlov. Så sött!

Det är första gången som han sagt att han är kär i någon. Även fast det förstås inte går att jämföra med den kärlek som han kommer känna för någon annan speciell person när han blir äldre. Men det känns ändå som början på nåt häftigt. Han börjar bli stor. 

Hur jag någonsin ska kunna se hans hjärta brista pga obesvarad kärlek är en annan fråga. Nu njuter jag av min lilla pojke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)