Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 17 juni 2013

Sommaravslutningar så det står härliga till

Nu är perioden då det är avslutningar högt och lågt. Allt är väldigt roligt, men tillsammans kan det bli lite mycket. Än har vi dock inte kommit till den perioden i livet då det är skolavslutningar och idrottsavslutningar. Då ökas graden en aning, känner jag på mig. 

Idag hade min arbetsgrupp sista mötet innan sommaren och det hölls i trädgården på café Råtorp. Det rekommenderas starkt för alla som bor i Karlstad med omnejd. Att ta en fika med tårna i gräset, invid Klarälvens kant. Sommarkänslan på topp. Att sen sätta sig på kontoret och jobba känns väl sådär. 

Lite tur ändå att det var sommaravslutning på dagis på eftermiddagen. Så det blev en ganska kort arbetsdag. Sommarpresenter till bästa och viktiga personalen på dagis! Och till de barn som ska börja förskoleklass. 


Hamburgare, glass, melon, fikabröd. Undrar hur vi ska få i barnen någon mer mat idag...

På onsdag har vi avslutningslunch på jobbet. Ja, sen var det visst ingen mer avslutning för oss just i år. Om man ska vara petig så kanske det inte var så värst många ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)