Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 2 juni 2013

Paralympics och kärt besök

Hamburgare kan göras på en mängd olika sätt. Lördagens hamburgar-tävling bevisade att bara fantasin sätter gränser. Tio vuxna och åtta barn grillade och åt för fulla muggar. Tyvärr fick domaren lämna återbud, så det blev aldrig riktigt klarlagt vem som vann i kategorin kött. 



Men jag vann i kategorin vegetariskt! Tjohoo! 

1. Svarta bönor, rött ris, lök och kryddor 

2. Grillas

3. Äts

Okej då. Det kan hända att jag var den enda deltagaren i den kategorin. 

Men jag är nöjd ändå. Det var en riktigt god burgare!! (Kan vara så att det bara var jag som smakade den, men nu ska vi inte vara så petiga) Kändes dock lite orättvist att Christian likställde den kategorin med paralympics. Vad fan, liksom. 

Nu har vi ett oväntat, men väldigt trevligt besök, från min bror och hans tjej! Och de (som luttrade vegetarianer) gillade mina burgare väldigt mycket! Så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)