Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 6 juni 2013

Nationaldagen firas med kärlek i Dalarna

Trädgårdsarbete, sol, umgänge och brandbilar. De fyra orden symboliserar dagen rätt bra. Eller så kollar vi på lite bilder...


Ovan: Raffaella bär vatten. Fabian leker med vatten. Bästa leken som varar länge. 
Nedan: Mysiga stunder på gräsmattan. 


Att besöka morbror Martins jobb var nog ändå dagens bästa...


Stegbilen var först lite läskig, men sen bara rolig! Att se brandstationens tak var häftigt! Storebror håller om lillbrorsan, så han inte ska ramla. 



Läskigt och roligt!



Ovan: min duktiga brandmans-bror
Under: min vackra syster och hennes Josef


Att få träffa mina fina syskon är bland det bästa sättet man kan spendera nationaldagen på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)