Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

fredag 28 juni 2013

Sola skiner i Karlstad

Att det alltid är så skönt att komma hem. Det spelar inte så stor roll hur långt och länge man farit. Eller hur roligt man haft. Men det är en viss känsla att komma hem. 

Barnen verkligen njuter av att leka med sina leksaker igen. Att få vara i trädgården och ligga i sina egna sängar. 

Ja visst. Det blir ju en hel del att packa upp. För att inte tala om tvätta. Men jag bara älskar att ha den här utsikten när jag hänger tvätten. 



Och jo minsann. Solen sken i Karlstad. Som vi trodde. 

Vi åkte från ett kallt, regnigt och knottigt Sälen. Och kom hem till ett blommande solsken. Då är det klart att det är extra skönt att komma hem, trots att vi haft en väldigt bra vecka!

Jag och Fabian plockade in lite blommande buketter medan mannen och storebror åkte för att fylla på matförråden. 



Nu försöker vi en ny taktik med Fabian. Att inte ligga bredvid i hans säng när han ska somna. Utan sitta en bit ifrån. Så att han bättre kan somna om själv om han vaknar på natten. Det där med somnandet en bit bort går väl sådär. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)