Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

lördag 27 juli 2013

Laddad och glad, nu byter jag öst mot väst

Har haft tre helt fantastiska dagar i Stockholm med mina fina vänner! Mycket tjejsnack, skratt, sol, drinkar, shopping, balkonghäng, mys, dans, god mat och fest!



När sex stycken peppade tanter (som inte setts på flera år) över trettio år går ut på ett dansställe en fredag så kan det inte bli annat än succé! 

Ni förstår att jag har laddat batterierna för fullt! Nu orkar jag ALLT som kan hända på en husvagnssemester med man och två barn. 

Bara att packa upp väskan och packa om in i husvagnen. Imorgon åker vi mot västkusten och Lysekil. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)