Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 26 maj 2014

Vattenkrig en vanlig måndag

Klockan är halv sju, en vanlig måndag i maj. Vattenkriget är i full gång. Barnens skratt blandas med fåglarnas ivriga kvittrande och några "Neeeej, hjälp!!" 




Att sitta på verandan och beskåda allt detta samtidigt som solen gassar är underbart. Ta in varje andetag och varje stund. 

Vi vill aldrig gå in. Det får liksom aldrig ta slut. Denna härliga kväll. Jag känner mig så tacksam. 

Det är gräs överallt. Nåväl. Jag är tacksam ändå. Vad är väl lite gräs på golvet? Och lite disk i köket. En vanlig måndag i maj så klarar man det mesta.

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Underbart med lite sommar!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Trodde du menade halv sju på morgonen först.... Pigg familj tänkte jag, haha!

    Men visst är de här kvällarna helt underbara :)

    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, halv sju på morgonen kanske jag inte varit lika tacksam... ;) Ha det fint, kram Maja

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)