Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 25 maj 2014

Efter stora påtryckningar

Okej då, om ni tjatar så. Här kommer bildbevis. Bob Marley, i egen hög person. 


Eller ja, nästan likt åtminstone. (Men hög var han säkert.) Och jag vet, det var bara söta Annie som bad om bild. Men jag är inte så svårflörtad inte. 

Var en riktigt rolig B-fest med Byggare Bob, blottare, brandmän och brudpar. Nästa gång blir det med tema C. Lite svårare att komma på utklädnad då kanske. Anton tyckte jag skulle vara citron då. Vi får väl se. 

I övrigt en underbar Mors dag och firande av mannen med grillning här hemma. Solen är tillbaka och vallmon har slagit ut. 

4 kommentarer:

  1. Haha underbart!!! / Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi saknade dig! Men roligt var det! Kram Maja!

      Radera
  2. Hi hi hi hi tack. Du är en fantastisk Bob Marley. Måste vara riktigt roligt med sådana partyn och jag förmodar att det blir många Cowboys på nästa. Fast jag håller nog med om att Citron vore Coolt;)

    Fin start på veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annie! Det var roligt att liksom gå in i känslan och rollen också... Cowboy är ju en superbra idé. Eventuellt bättre än citron! :)
      Ha det fint, kram Maja

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)