Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 9 december 2013

Kunde det inte stått på flaskan att det var omöjligt att få bort?

Så har jag provat kombinationen superlim och osmidiga fingrar. Resulterade i att mina fingertoppar nu mer liknar sandpappers beklädda mögelklumpar


och den trasiga oljelampan inte blev särskilt fin alls 


pga det extreeeemt snabbtorkande limmet.  


Skulle stått supersnabbt lim! Jag frågade min man om det inte kommer gå bort. 
- Nej, det där får du slita bort. 
Vadå slita? Hur då? Det är ju inte så att jag går och rispar fingrarna mot allt jag ser. Men får väl börja med det. 

2 kommentarer:

  1. Neeej usch och fy det är låter inge vidare. Hoppas de "slits" bort fort.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt nästan helt borta. Jag sliter väl på fingrarna mer än jag tror! :)
      Kram Maja

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)