Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 12 september 2013

Stannar upp på en torsdag kväll


Och njuter av livet! Bara jag och älskade Fabian hemma. Vi kokar en stor gryta med bönchili och njuter av att vi nu har helg.


När han får hjälpa till i köket så är det mycket roligare att äta sen. 


En god middag och ett glas vin som avrundas med en cappucino, toppat med en underbar son och solsken. Vad mer kan man önska sig? 

Jag stannar tiden för en stund och bara känner efter. Hur allt känns. Lycka. Den här stunden, här och nu, kommer aldrig igen. Fabian 2,5. Min solstråle. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)