Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

lördag 13 april 2013

Att ta vardagsmotionen ett steg längre

Vill du dra nytta av och använda dina barn när du tränar? Så att du liksom hinner med att träna? Då kan jag rekommendera, eller nja, kanske inte rekommendera, men då kan jag berätta om en smidig grej. Jag provade det precis. För att ta mina joggningturer i skogen ett steg längre. Var min man som tipsade. (Tack så himla mycket.)

Sätt barnet (funkar säkert med fler än ett barn också. Om du vill dö.) i vagnen. Gärna en smidig vagn om du har. Spring!

Men välj gärna en dag då det inte är en massa ny blötsnö. Blir tungt, så in i helvete.

Försök orka springa uppför backarna. Sedan är du värd att ta det lite lugnare när det är flackt. Se, intervaller! Ny typ av träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)