Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 13 februari 2013

Tillbakablick på hundra grejer

Det här är mitt hundrade inlägg. Lite häftigt ändå. Men ännu häftigare: det kan komma upp i tiotusen sidvisningar. 10 TUSEN! Det känns ju superroligt! Det beror ju såklart på er som varit så duktiga på att läsa. Så stort tack!! TACK!

Och vad passar väl bättre än en liten återblick? Jag tror nog att jag får kosta på mig att göra en lista på vad som hänt i bloggen detta 1,5 år.

- Mest lästa inlägg: 
Sovning - hur svårt ska det vara Ja, detta med sovning är nog bland det svåraste som en småbarnsförälder har att göra med. För de flesta i alla fall. Om man inte haft ett jädra flyt, rent ut sagt.
Det är nog det som kan skapa mest frustration, ta mest energi men även förvandla en trött zombie till ett energiknippe. När, eller snarare om, man får sova.
(Du vet väl att du kan se fler populära inlägg om du tittar på webb-versionen av min blogg?)

- Mest kommenterade inlägget på Facebook: 
Sådan förälder tänkte jag bli men sådan blev jag Detta inlägget visar att mina visioner om mitt föräldraskap kanske inte riktigt håller. Ja livet blir liksom inte alltid som man tänkt sig. Det kan ju låta fint. Men är det verkligen verkligheten?

- Inlägget som gett mest konkret respons:
Konsten att bära en mask och när man inte håller med sin man Dagen efter detta inlägg så stod min lilla Toyota snöfri och körklar på parkeringen. Trots att det kommit snö. Där kan man snacka respons och genomslagskraft.

- Bästa bilderna:
(om jag själv får välja) (vilket jag ju får, eftersom det är min blogg, hehe) Alla har jag tagit själv och jag tycker de fångar dessa ögonblick. Dessa ögonblick som gör att man orkar. (Eller kanske inte det sista kortet. Men det är ändå ett ögonblick i mitt liv.)

Håll tillgodo. Och återigen tack!


  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)