Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 27 december 2012

Många dagar med många människor

Dagen före julafton kom mina föräldrar, svärföräldrarna, min svåger och svägerska och hennes son och hund hit. För att klä julgranen och förbereda julmaten. På julafton anslöt sig även min syster och hennes hund. På juldagen träffades alla hos mina svärföräldrar. Och på annandagen var hela gänget, plus min systers kille och svärmor, hos mina föräldrar.

Idag. Två hyper-överaktiverade barn. Massa julklappar. En trött och förkyld mamma. -Nej, det där är min julklapp! -Mamma, Fabian drar mig i håret! -Nej, han förstör mitt lego! -Mamma, kan du hjälpa mig!

Puh. Eventuellt att det hade varit lugnare att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)