Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 23 januari 2013

Arton minus, blir lätt ganska kallt utan overall, om du inte visste det!

I morse. Anton totalvägrar att ta på sig overallen. Det är inte första gången. Det är inte heller första gången som jag får tjata och tjata. Men det är första gången som det är arton minus och slutar med att han går ut utan overall.

Orka ta fajten, liksom.

Men han hade iaf mössa på sig. Man får vara glad för det lilla.

Tror jag talar för alla småbarnsföräldrar när jag säger: Snälla vår, kom hit snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)