Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

lördag 3 oktober 2015

Inte utan min dotter

Nästa vecka har det gått ett halvår sen Clara föddes. Idag var första gången som jag åkte ifrån henne och min man fick öva sig på att vara trebarspappa på riktigt.

Jädrar så gött det var!

Vi samlades några härliga tjejer för att överraska en nybliven 30-åring. Blev prat, skratt och god mat. Sen blev jag tvungen att åka hem. Amning stod på schemat. Ibland hade det varit gött att vara man...

Men jag är såklart väldigt nöjd och glad för det jag fick och fylld med ny positiv energi. Eftersom det gick så bra så kanske det inte behöver dröja 6 månader till nästa gång jag åker iväg utan barn. (Redan nästa helg faktiskt. Men då tillsammans med min man. Mer om det senare.)

Nu blir det soffmys med min käre make och det är inga fel det heller! Trevlig lördagkväll till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)