Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 31 mars 2014

Dålig start på veckan...

Dagens utgångspunkt: Mannen har fullbokat på jobbet. Jag har tre viktiga möten på förmiddagen. Fabian är hostig och snorig.

Utfall: Jag lämnar Anton på dagis. Kör så fort det är tillåtet med Fabian till min mans firma. Nästan framme där kommer jag på att han ju inte fått någon frukost. Lämnar trots det av honom där och kör så snabbt det går i morgontrafiken till mitt möte 8.oo.

Efter ett och ett halvt möte åker jag och hämtar Fabian igen. Tar med honom hem och sätter på Dora (barnprogram). Slår på datorn och jobbar igenom stora delar av dagens arbetsuppgifter medan sonen ser tre avsnitt. När han tröttnat på TVn så går vi ut i solen och jag kan sitta på ett fårskinn och jobba medan han leker lite i sanden.

Ja, det fortsätter ungefär sådär. Han leker lite stilla och jag jobbar på. Inte helt fel ändå, trots den kassa starten på veckan.

Fabian njuter av att få botanisera i brorsans rum...
Laddar för handbollsmatch ikväll. Kanske näst sista gången jag spelar en match i mitt liv så jag ska försöka njuta!

Hoppas du har en fin start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)