Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 6 november 2011

Tomten - jag önskar mig sömn

Min önskelista:

Att få sova en hel natt. Bara få slumra ostört, utan att bli störd av något endaste litet ljud.
Det räcker med sju-åtta timmar i rad.
Okej då, kan räcka med sex timmar, men då ska inget störa mig under tiden.

Ska det vara så svårt, tomten? Det är ju min allra högsta dröm. Bara en natt. Och så ska jag inte vakna av mig själv mitt i natten heller, bara för att det är FÖR tyst.

Och så önskar jag mig en massa pengar och fred på jorden.

1 kommentar:

  1. Okej, om det inte är mer så kan vi ju byta bostad en natt -kanske vore en bra ide´! Alltså barnen stannar hos mig i Gräsås o du o Johan bor i min lägenhet en natt! Se ut över Filipstad "by night"...Taget?

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)