Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 29 januari 2015

Ischias är livet, eller nåt sånt

Min bloggenergi går lite på sparlåga just nu, känner jag. Kanske beror det på att jag njuter så av vårt "nya" hus. Eller att det fortfarande finns hundra grejer att pyssla med här hemma. Eller att jag börjat fokusera på förlossningen och bara vill ha en bebis och vara föräldraledig NU. Eller på att jag känner mig förkyld med ont i halsen. Eller att det finns några måsten hängande över mig som jag inte orkar ta tag i. 

Antagligen en kombination av det och livet. 

Har för övrigt fått en sjuk värk i ena sittbenet (jag vet, låter konstigt, men går inte att förklara bättre) så jag kan knappt gå. Bara smällde till när jag skulle resa mig från stolen i morse. Antagligen ischias-nerv som kommit i kläm. Ska trots det försöka hämta barn på dagis och skola nu. Önska mig lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)