Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 19 juni 2014

När tiden inte räcker till

Härliga juni. Med avslutningar och avslutningsfester och deadlines. Och alldeles för lite tid. För att hinna njuta av den härliga tiden. Det är knappt att jag hinner vattna trädgårdslandet. Därför kom lite regn som en räddare idag. För ikväll vill jag inte göra någonting. Förutom att krypa upp i soffan bredvid min man och se på Orange is the new black. 

Och inte behöva tänka på jobb eller måsten. 

Men imorgon är det dags igen. Laga mat hela förmiddagen. Hjälpa till med dukningen nere på logen. Antagligen stressa in i duschen och inse ungefär två minuter innan vi ska vara på midsommarfirandet att jag glömt göra midsommarkransar. I år igen. 

Jaja, allt kan ju inte vara perfekt. 

Visar några bilder från senaste dagarnas roliga måsten ändå. För det är ju mest roligt. Men för mycket kan tyvärr bli FÖR mycket.

Fotbolls-VM är igång och Anton håller ordning på hur matcherna går. Såklart.

Jättefin avslutning på dagis där barnen fixade håret länge innan. Sen sjöng de så fina sånger så mamma blev lite fuktig i ögat.

Måste bara visa den här bilden på min avdelningschef som nästan vinner i armbrytning mot Magnus Samuelsson. Eller okej då, vinner och vinner...

Och det här fina fotot (och en hel del fler) tog bästa fotografen Francisco under vår Må-bra-helg. Blir fint minne att spara tills vi blir gamla tanter.

Önskar dig en riktigt fin midsommar och skön helg! Tack för att du tittar in här! Även fast jag är så dålig på att skriva. Men nu är det värsta över på jobbet. Så snart kan jag läsa ikapp andra fina bloggar och hinna med att vattna mitt trädgårdsland. Och njuta av juni och livet. I lagom tempo.

4 kommentarer:

  1. Önskar Dig en riktigt skön helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Fina Maja, här har det också varit tidsbrist en längre tid...men äntligen har semestern börjat och jag ska också snart läsa ikapp. Det var länge sedan jag kikade in, det ser jag på pojkarna då de vuxit.

    Önskar dig en fin midsommar!
    Hälsa till "de andra" så mycket!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt med semester! Hoppas du kan njuta ordentligt! Och snart kommer E hem också va!? Sköt om dig och njut, kramar Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)