Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 14 juli 2013

Mellandag med bakslag

Typisk mellandag idag. Molnigt. Inga planer. Förutom att packa. Imorgon var det meningen att vi skulle åka till Leksand. Men det hände en liten detalj vid middagsbordet.

Vi var mitt i maten. Färsk potatis och sojanuggets för mig, och grillad kyckling för övriga. Då kräktes Anton. Rätt ut bara. Sanera kläder. Matta. Duk. Den tappade matlusten väntas nog tillbaka om några timmar. 

Jaha. Förlåt om jag fick någon mer att tappa matlusten. Men känns så snopet med den planerade resan till Dalarna imorgon efter frukost. Vet inte om det blir nåt. Jag har faktiskt ingen lust att bo i stuga med två barn och vara magsjuk. Visst, mina föräldrar bor i husvagn en bit bort. Men ändå. Vi får se. Tar natten först. Skjuter kanske några timmar på resan åtminstone. Tänker inte packa in i bilen ikväll. 

Redan betalt stugan med några tusen. Får väl gå till läkaren imorgon och få intyg på att Fabian har scharlakansfeber så kanske vi kan få pengarna tillbaka åtminstone. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)