Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 22 juli 2013

Hur envis får man vara?

Den här mannen vägrar dricka kvällsvällingen för att han inte fick trycka på knappen.


Alltså han fick inte starta igång micron, för att värma vällingen. Har skrikit ett antal minuter. Sedan lagt sig besviken i soffan. 

Vad fan. Hur jävla envis får man vara? Då tänker jag inte vara sämre. Duger det inte så får han vara utan. Punkt slut. 

Nu verkar han ha insett att han kunde bli utan välling. Och så långt ville han tydligen inte dra det hela. Så ja. Jag vann. (Kan hända att han fått en del av envisheten av mig, okej då.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)