Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 3 juli 2013

Godmorgon sunshine!

Väcktes av Anton:
- Men mamma, vi gillar inte Saltis! 
- Va?
- Ja, det är Saltkråkan på TV nu och det är ju inge roligt! Du får byta kanal!

Bara att gå upp och byta kanal. Och ja, jag låter barnen titta på morgonTV så jag får sova lite längre. Klagomål på detta mottages tacksammas skriftligen. 

Såg att klockan var åtta vilket innebär dags att göra frukost. Av någon underlig anledning lovade jag igår att självklart kan vi vara vid hamnen klockan tio. Bara att börja morgonbestyren. 

Ska bara njuta av en stor kaffe med mycket mjölk ute på verandan först. Sol! Trevlig onsdag allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)