Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 3 juli 2013

Båttur och bad - kan knappast bli bättre

Bästa dagen på väldigt länge! Båt, bad, sol och pick-nick på en ö i Vänern. Ja, massor av bad för barnen. Och lite mindre för mig. Eller inget för mig, om man ska vara knusslig. 

Båtturen var till en början lite läskig för vår lille fegis. 

Men storebror fick till och med styra ratten. 

När vi kom fram vid halv elva var det tomt på stranden. Så vi kunde välja bästa platsen. 

 
Barnen fångade fisk i sina håvar tillsammans med kusinen. Det var spännande! 

Inte stora, men små fiskar...


Blev tyvärr lite röd på axlarna, trots smorning och bitvis sjal över mig. Men jag hoppas barnen klarade sig från det. 

Imorgon ska det bli lite sämre väder, så då passar vi på att vara hemma och förbereda lite inför kalas på fredag. Då kommer släkt och firar vår stora Anton som fyller fem på söndag. Tårtbak, alltså. Antagligen något superhjälte-inspirerat. Någon som har nåt bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)