Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 29 oktober 2014

Just ja, det var bara ett barn i magen!

Glömde ju nämna det. Gårdagens ultraljud gav ett härligt besked med endast ETT barn i magen, med ett friskt tickande hjärta! Underbart att få se ett riktigt bevis. Känner mig alldeles varm i hela kroppen av att tänka på att jag har en liten bebis i magen. (Värmen kan också bero på att kroppstemperaturen höjs ett par grader och att kroppen pumpar runt några fler liter blod. Hursomhelst.) En fantastisk känsla!

Efter lite av en katastrof-förmiddag hänger vi nu i soffan framför Barnkanalen. Känner mig dock lite osäker med två pirater på var sin sida om mig. Men de verkar snälla. (Så länge TVn står på.)


Jag vet. Det är mitt på dagen. Men vi har ju HÖSTLOV. Vårt första. Och det tar på krafterna.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt med en bebis igen. Fast lite coolt hade det varit om det var tvillingar;)
    Även här har vi höstlov men tyvärr så har alla våra planerade aktiviteter slopats på grund av förkylningar;( Men vi hoppas att vi ska kunna gå på en halloween fest imorgon, allt hänger på om den där bedrövliga febern kommer tillbaka eller inte;(

    Fin dag önskar jag er
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst hade det varit häftigt med tvillingar, absolut! (Tycker dock inte min man...) Men då hade det inte riktigt blivit lika härlig föräldraledighet tror jag... Och så hade det behövts betydligt mer av allt, typ gigantisk bil. Anyway....
      Vad tråkigt att ni är sjuka på lovet! Hoppas ni kryar på er snart så ni får njuta lite av ledigheten tillsammans!
      Kram Maja

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)