Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 1 april 2014

När sonen lurade sin mor

I morse ropade Anton till mig:
- Mamma, mamma, det står en älg på gräsmattan!
Jag rusade in i köket och kollade ut genom fönstret. Kunde det verkligen vara sant?
- Va, var då? (En väldigt uppspelt mamma.)
- April, april, din dumma sill! (En, om möjligt, mer uppspelt son.)

Där fick han mig allt! Snacka om att han var nöjd! Har du också blivit lurad idag?

4 kommentarer:

  1. :D. Tänk att kunna lura sin mamma, det måste vara roligt för en liten kille
    Vad jag vet så klarade jag mig igår. Men man vet ju aldrig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han tyckte det var hur kul som helst! Att veta att man får luras och så går hon på det också!! Kram Maja

      Radera
  2. Haha, jag lurade Dennis att det låg en död hare utanför fönstret :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, död hare också, det räckte inte med bara hare? Fast det kanske inte varit lika kul... :) Är ju så roligt att få sätta dit någon. Speciellt sin man kanske! ;)
      Kram Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)