Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 4 juni 2013

Prisa gudarna - här kommer skatteåterbäringen

Bokat in semester så det står härliga till i sommar! Undrar just om vi hinner vara hemma nåt. Jodå, det ska väl hinnas med också, men det var längesen som vi hade så här mycket planer! Det känns att barnen börjar bli större, för det är smidigare att åka iväg!

- Stuga i Sälen med hela härliga familjen Holmberg! Fyra vuxna, fem barn, två stugor, massor av mat, dryck, leksaker och ledig tid! 

- Tripp till västkusten med lånad husvagn då vi även passar på att hälsa på goda vänner som vi inte träffat på länge. 

- Västanå teater, dock utan barn. 

- Leksand sommarland ska också få sig ett besök. Mina föräldrar bor i husvagn och jag bor i stuga med barnen. Och just den stugan ska betalas nu. Därför är jag extra glad att jag idag fått tillbaka på skatten! Tjohooo!

- Och så vill jag hinna med en tripp till Västerås, eftersom en god vän köpt hus och väntar tillökning där. 

- Förhoppningsvis får vi också fint besök från hufvudstaden! 

Bara två arbetsveckor kvar! Och redan imorgon tar vi en minisemester. Då åker jag med barnen till Falun för jobbarhelg hos brorsan och hans tjej. Om det går bra så stannar vi tre nätter. 

Så nu när jag känner mig farligt rik får jag nog köpa med nåt fint som inflyttningspresent. Så här många blommor kanske? 


Nejdå, det går inte. För imorgon finns de här, och många fler, utsatta i Karlstad. Inatt händer det - blomnatta! Så jag ska njuta ordentligt imorgon när jag går genom stan! Missa inte det! 

Nu måste jag packa! Tack kära make för att jag kan ta din bil! I min får typ en barnvagn plats, sen är det fullt. Och jag känner på mig att jag behöver lite mer än så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)