Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 9 juni 2013

Mer bilder och trädgårdsarbete

Fredagen fortsatte i samma stil. Plantering. 




Och mys-tid! 



På lördagen återstod tre timmar i bilen, själv, med barnen. Gick faktiskt över förväntan. Fick bli en obligatorisk glasspaus efter vägen. Men självklart inte äta glass i bilen. Det var ju makens bil. Och han kan vara lite petig med sånt...


Väl hemma kände jag mig totalt slut. Blev kanske fem timmars sömn eftersom jag var tvungen att umgås med mina härliga syskon och deras respektive en stund på kvällskvisten. 

Men tror ni barnen brydde sig om att jag lagt mig senare? Ingen hyfs alls. Tur att jag tog med mig dator och DVD-filmer må jag säga. Så fick jag sova lite mer medan de kollade Pippi. Sedan var det två härjiga och pigga barn till frukost och sedan köra bil alltså...Puh! 

Så det fick bli pizza och film på kvällen när vi kom hem. 

Och så iväg till bästa handelsträdgården Åstorps Gård efter frukost idag. Måste ju byta till lite sommarblommor... Plantera mera...


Ska bli skönt med vanlig jobbdag imorgon. 

2 kommentarer:

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)