Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

fredag 31 maj 2013

Ursäkta om jag är lite trög,

men var det inte alldeles nyss som vi längtade efter att våren skulle komma? Som jag skrev den här listan om hur vi skulle övervinna den sena våren. 

Och nu är det plötsligt sommar! Den här somriga buketten plockade jag idag. Och imorgon är det första juni. 
 

Ja, nog har sommaren kommit allt. Men vad hände med maj och våren? Är det bara jag som känner att jag tappat den?

Kanske dags att byta ut vårblommorna? Och skylten för vårkänslor känns lite passé. 


Så nu tänker jag verkligen njuta. Av blommor, att springa barfota, ljusa kvällar och att slippa dessa krångliga overaller. Klumpiga kängor. Mössor. Och för att inte tala om VANTAR som aldrig får sitta kvar på händerna. Njuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)