Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

fredag 17 maj 2013

Garnstrumpelund

Okej, jag erkänner, det har inget som helst att göra med barn. (Som ju bloggen SKA handla om.) (Förutom kanske att jag fick lite speciell egentid idag!) Men jag bara måste göra lite reklam för vår underbara Stadsträdgård i Karlstad! Har ni vägarna förbi i sommar så missa den inte! 

Den är extra fin nu, efter att vi ordnat en garnstrumpelund där! 
Parken firar 150 år i år och det firar vi hela sommaren! Kolla program på www.karlstad.se. 


Jag, tillsammans med några kollegor och ett gäng syjunts-tanter har trixat hela kvällen för att få upp detta. Och så har vi ju såklart stickat ett ANTAL kvällar...
Dessa tre nedan har jag stickat! (Kanske lite otaktiskt att visa de sist. Var ju inte direkt snyggast... Men men, jag är nöjd ändå!)
Jag inser att min mobilkamera inte gör detta rättvist! Upplev på plats, det är kvällens tips!

(Tydligen har Fabian skrikit konstant under nästan hela tiden jag var borta och fixade detta. Så min man var lite lätt trött när jag kom hem efter tre timmar. Ooops...)

(Ja där ser man. Jag kunde tydligen inte undvika att få med mina barn i detta ändå. Lite tröttsamt kanske.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)