Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 5 mars 2013

My life is back!

I fredags planterade jag om samtliga blommor i huset. SAMTLIGA.

Och nej, det är inte så att jag vill ha cred för det på något vis. För vad skulle det vara för konstigt med det kanske du tänker. Hur lång tid kan det ta?

Ja, har man småbarn kan det ta svinlång tid, ska jag berätta för dig.

Men jag klarade det på några timmar. Med avbrott för lite intag av föda, intag av frisk luft och medlande mellan två buskillar.

Min poäng är att jag kunde göra det med två barn hemma. Och därmed inser jag att jag förhoppningsvis också kommer kunna få lite gjort i trädgården i sommar. För de är ju (nästan) självgående.
Lite arrangemang hann jag också få till. 
Med vårblommorna kommer våren!
Dessa saker har jag inte kunnat gjort på fem somrar. Så gissa om jag är överlycklig. My life is back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)