Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 19 mars 2013

Dator-fanskap och så vidare

Jag trodde att den här veckan skulle bli bättre. Kunde liksom inte bli sämre.

Men börjar med att datorn på jobbet strejkar. Bara hänger sig hela tiden. Hata. Men min chef sa att det var okej att kasta ut den genom fönstret. Så länge jag väntade tills någon från supporten gick därnere på gatan. Vi gillar inte dessa datoriserade produkter på mitt jobb. Eller rättare sagt det företag som säger sig vara vår support. Än har jag inte fått hjälp att lösa problemet. Men det har ju bara gått två dagar, det är väl lugnt kan man tycka. Men allt jag gör baseras ju för tusan på datorjäveln. Hjälp mig nu!!

Och så har Fabian fått hög feber också. Vad blir det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)