Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 31 maj 2015

Mors dag

Idag är det alla mammors dag! Tänk, vad vore världen utan oss? Inte speciellt mycket, va? Nä precis! Därför kommer här en hyllning till alla hårt arbetande, kärleksfulla, omtänksamma, tröstande och uppmuntrande MAMMOR!

Min mamma är just en sån där härlig person som jag inte kan hitta på tillräckligt många fina ord om! Hon finns ALLTID där för mig och ställer upp! Hon har visat sig ha utmärkta egenskaper som mormor också! Och som doula! Och som vän!


Och så vill jag tacka för att jag fått den äran att vara mamma till tre underbara barn! Tack för att ni valt mig och gör livet lite mer värt att leva! Vad vore JAG utan ER?


Och tack till min man som firat mig på bästa sätt idag! Och tack för att du uppmuntrar mina bättre sidor och står ut med mina sämre sidor. Många tack blir det! Glöm inte tacka din egen mor idag!

2 kommentarer:

  1. Jag vet Maja, du har världens bästa mamma! När man ser bilden med Clara kan man tro att det är hennes bebis, finaste mormor.
    När du skrev om doula i ett tidigare inlägg fick jag kolla upp vad det var, men nu vet jag det.
    Härligt Maja, du har en fin familj!

    Kramar /Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har jag! :-) Stor kram och trevlig helg!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)