Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 9 februari 2014

Att torka av en katt på Fabians vis

Jag har kanske världens sötaste son som springer för glatta livet efter en extremt liten handduk när vår katt kommer in blöt från det snöblandade regnet. Precis som jag brukar göra. Skillnaden är bara att jag tar en lite större handduk som verkligen gör honom torr och att jag torkar av hans tassar, rygg och mage. Inte bara hans svans. Eller letar efter snoppen. 
- Men varför har han ingen snippa?

4 kommentarer:

  1. Vilken SJUKT söt post...katter gillar ofta barn :) jag hoppas att du haft en fin Alla hjärtan i helgen.

    Ny post ute....hur man hittar drömmattan :)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vår katt, Sven, är väldigt kelsjuk och älskar att bli klappad. Så att någon drar honom i svansen är helt okej för honom... :)
      Tack för att du tittar in och lämnar några avtryck här! Vår helg har varit lite upp och ner.
      Önskar dig en fin fortsättning på söndagen, kram Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)