Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 15 januari 2013

Konsten att bära en mask och när man inte håller med sin man

JA, jag vet vad min man tycker.

Men när man ligger minus på sov-kontot. Och när Fabian vägrar klä på sig ytterkläderna (läs bli påklädd) och ålar sig som en mask på redbull. Och man tillslut får på den jädra overallen, men kängor? Icke. Så man får bära den redbull-överdoserade masken ut genom dörren, samtidigt som man bär handväskan, en påse med kläder och maskens kängor och på det ska låsa dörren. Och sedan kommer fram till bilen och upptäcker att den är övertäckt av snö. Och man måste ta bort snön från bilen innan man sätter ner NÅGOT på marken, eller kan öppna bilen. (Och Nej, Anton jag kan inte hålla din teckning.)

DÅ SKULLE JAG FAKTISKT ÖNSKA ATT BILEN HADE VARIT PARKERAD I GARAGET. (Det är ju trots allt ett dubbelgarage och jag har en futtig yaris.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)