Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 8 januari 2013

En dags lycka

Jaha, det var ungefär så länge som jag kunde glädjas över att känna mig utvilad.

04.20. HALLÅ! Skärpning Fabian! Då går det faktiskt att hålla sig för skratt. Strax innan kl 6 somnade han om. Jag hann precis somna, innan Anton skrek:
-Mamma!
-Scchh! Väck inte Fabian.
-MAMMA!
-SCCHH!!
-Det är blött i sängen.
Ungefär samtidigt sätter sig Fabian upp i sängen och säger klarvaken:
-Boschan! (Dvs brorsan) HEJ!

Suck. Det var det det. Sedan var mitt tålamod ungefär lika litet som en lillfingernagel. Tillbaka på noll igen. Men det var kul så länge det varade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)