Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 5 oktober 2011

Lillebror förstör...

-Mamma, han tar mina bilar!

- Mamma, han får inte förstöra min tågbana!

Stackars storebror nu när lillebror kryper snabbare än snabbt! Vi försökte förbereda honom på att det skulle hända, men jag tror ändå att det kom lite som en chock. Det står inte på förrän Fabian reser sig och börjar dra ner saker från bordet också. Då får Anton väldigt bråttom med att skydda sin egendom.

Och konstigt nog så blir plötsligt bebisleksaker väldigt spännande. Leksaker som storebror växt ifrån för länge sen är nu viktiga att inte lillebror får ta, för de leker faktiskt Anton med. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)