Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 22 augusti 2011

BLOGGAR du?

-Vad gör du? Undrar min man nyfiket, när jag sitter vid datorn och skriver.
-Skriver ett blogg-inlägg.
-Vaddå, ska du börja blogga nu? (Med rätt så nedlåtande ton)
- Jaaa... (lite skamset, men ändå med viss stolthet)
(Paus, blicken min man ger mig går inte av för hackor)
- Jag får väl göra vad jag vill! (lite trotsig ton av mig)
- Ja, det är sant! (gladare genast) Det får du ju!


Ha, klart jag bestämmer själv. Blogga bara för att alla andra gör det? Eller för att jag själv känner för det? Det är ju rätt gött att bara skriva av sig. Har inga förväntningar på att någon annan ska läsa detta. Efter att inte gjort något vettigt i åtta månader (förutom att ta hand om bebis och barn) så kan man ibland behöva lite stimulans. No offence kids, men detta var härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)