Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 20 juli 2014

Från rosa kyrkbröllop till utedass

Nu svidar jag om. Packar upp mina örhängen, finklänngen och sminket. Packar istället ner plåster, barnens cyklar och barnböcker. 

Från bröllop, glamour och egentid på kusten. 


Till snoriga barn, mat på bestämda tider och utedass mitt ute i skogen. Jo man tackar. Men vi ska åka till min syster, hennes kille och mosters lilla goding. Så det ska nog bli riktigt bra detta! Som vi längtat!

2 kommentarer:

  1. Låter som om ni har en ganska härlig tid framför er. Härliga kontraster;)
    Önskar er en ljuvlig tid
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kontraster ger liksom livet ännu lite mer njutning och chans till att uppskatta det lilla i det stora!
      Kram Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)